Honda CB 750

Honda CB 750 Felicia

Restauracio Honda CB750

Ja fa dies, encara recordo la trucada d’en Patrik.

Patrik: Rafael, bona tarda. Tinc una feina per tu! Un amic m’ha parlat de tu i voldria que donessis un cop d’ull a la Felicia.

Rafael: Felicia? com dius? … quedem quan vulguis.

Ens trobem un dia qualsevol i anem a veure la Felicia. Una magnífica Honda CB 750 Seven Fifty!!!

Tot i que no es tracta d’un model com els que estic acostumat a fer, es tracta de posar al dia a la Felicia. La seva companya de viatges!

Mans a l’obra!

Aquí us deixo el canvi de cara que li vaig fer a la Felicia:

 

Com sempre, aquí us deixo, unes fotografies de com ha quedat la Felicia.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

I també us deixo un petit vídeo de com ha estat la restauració de la Honda CB 750 Seven Fifty, o com es diu ella, aquí us presento a la Felicia!!!!!

Patrik, ja ho saps, però per si a cas….. espero que  et porti a grans carreteres i vietges nous.

Recorda que quan la portis d’aquí cap allà, sempre, sempre, …. Gas al ferro!!!!!!!

Salut!

2 comments

  • Lo que yo destacaría de la personalidad de Rafael y que entiendo puedan ser los pilares de su profesionalidad, son la equilibrada combinación de su entusiasmo innato y sus conocimientos técnicos, fruto, imagino, de una dilatada experiencia en el mundo del motor de dos ruedas sumada a un nivel de auto exigencia elevado, propio de un autodidacta perfeccionista y apasionado como él. Llama también la atención la facilidad que tiene para empatizar con los anhelos y expectativas del propietario de la motocicleta sin perder una sabia objetividad que facilita que encuentre soluciones adecuadas que resuelven muy satisfactoriamente las incidencias que van apareciendo en el proceso de la restauración.
    Tiene además un trato exquisito con el cliente, informándole en todo momento de los avances y las cuestiones que van surgiendo, dando estudiadas y elaboradas opciones velando además y en todo momento, por los intereses económicos del propietario. ¡Es increíble!
    La restauración de Felicia de la que he quedado más que satisfecho a todos los niveles, ha propiciado el conocer a este profesional que como tal no tiene competencia pero como que como persona, también es merecedor de todo mi respeto y admiración.
    ¡Gracias Rafael (y hablo también en nombre de “Felicia”…) por estar ahí y ser como eres.

    • Bona nit Patrik.
      Moltíssimes, moltíssimes, moltíssimes gràcies per les teves paraules.
      M’entusiasma saber que has quedat content i que t’ha agradat veure de nou aquella Felicia que recordaves i que trobaves a faltar.
      T’he de dir, que t’agraeixo la confiança depositada des de el començament amb mi i que m’hagis deixat fer a la meva manera. M’ho he passat molt be amb la restauració de la Hoda CB 750 Seven Fifty alias “Felicia”.
      Espero que tu i la Felicia pogueu fer moltes voltes a l’illa de Mallorca.
      Salut i gas al ferro, … ui… vull dia a la Felicia!

Deixa un comentari